שיזוף בהתזה – היתרונות

היתרונות של שיזוף בהתזה

שיזוף בהתזה מבוצע על ידי אנשי מקצוע עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. זו שיטה חדשה יחסית שהחלה בארצות הברית ואירופה, אך הגיעה לאחרונה גם לישראל. השיטה מבוססת על שימוש בחומר פעיל המכיל DHA. זהו סוג של סוכר היוצר תרכובת המשנה את גוון העור. יצירת השינוי היא פונקציה של התזת הסוכר ויצירת מגע בינו לבין החלבונים הנמצאים על גבי השכבות העליונות של העור. השיטה והחומר מאושרים על ידי מכוני תקן בינלאומיים היות והם אינם חודרים לעור, לא מלווים בתופעות לוואי ולא גורמים נזק.

היתרון הגדול ביותר של שיזוף בהתזה הוא שניתן לשלוט על הריכוז של החומר הפעיל. הלקוח בוחר איזה סוג של שיזוף בהתזה לעבור, באיזה שלב לעשות זאת וגם איזה מראה להשיג בסוף התהליך. השליטה על הריכוז של החומר הפעיל מספקת פתרונות שיזוף לטווח קצר וארוך. ניתן לשלוט על הריכוז של החומר כדי להקנות לעור גוון חזק באופן מיידי, או להסתפק בגוון עדין ולשלב מוצרי טיפוח ואיפור.

השוואה בין שיטות שיזוף

היתרונות של שיזוף בהתזה רלוונטיים גם בהשוואה בין השיטה הזו לבין פתרונות אחרים. מנגנון ההתזה מספק בתוך מספר דקות גוון שמחזיק מעמד 7-10 ימים לפחות. בחלק ממכוני הטיפוח עובדים עם אקדח התזה המאפשר שליטה אופטימאלית בפיזור אחיד של החומר הפעיל על הגוף, לצד אפשרות להקנות אפקט של הצרה, חיטוב והדגשת השרירים. התוצאות מהירות ונראות לעין ולכן הן מומלצות גם למי שזקוק למראה שזוף בהתראה קצרה.

מי שרוצה לנצל את היתרונות של שיזוף בהתזה צריך לבחור היטב את מכון הקוסמטיקה. כדאי להתעניין לגבי הניסיון של המטפלים, לבדוק אישור מטעם משרד הבריאות ולקבל המלצות מלקוחות.

This entry was posted in בריאות, טיפולים, כללי, עיצוב וטיפוח. Bookmark the permalink.