קלפי טארוט

מאז ועד היום

יש לכם סקרנות לגבי העתיד? שאלה שאולי מטרידה אתכם ואינם יודעים איך לפתור אותה? אם כך, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לפנות לקבלת עזרה, ועזרה טובה תוכלו לקבל מחבילה של קלפי טארוט. קלפי טארוט הם קלפים שידוע על קיומם כבר מאמצע המאה ה15, ואם הם הצליחו לשרוד עד היום ועדיין יש להם משמעות למרות שאנחנו חיים בעידן כל כך מודרני וטכנולוגי, הרי שכנראה יש דברים בגו.


מעט על הקלפים

ראשית, כדאי לדעת שחבילה של קלפי טארוט מכילה לא פחות מאשר 78 סוגים שונים של קלפים, ושנית, העניין הוא שלכל קלף יש שם אחר ומשמעות אחרת. לכן בחבילה אחת ניתן לראות קלף שנקרא "הכהן", "הקיסרית", "התלוי" ועוד רבים אחרים , ופתיחה של כל אחד מהם יכולה לסמל דבר אחר.


כיצד יודעים מה אומר כל קלף

אין ספק שאתם לא צריכים להתחיל ללמוד לבד את כל הנושא של קלפי טארוט, כי לא את כולם זה מספיק מעניין עד רמה כזאת. עם זאת, ולמרות שאולי לא תירצו ללמוד את הנושא ולהעמיק בו, אתם בהחלט יכולים ליהנות מחבילת קלפים כזאת, כי תוכלו לפנות אל אדם שזה המקצוע שלו. אנשים שלמדו את התחום יודעים לנתח כל פתיחה של קלפי טארוט וכל שעליכם לעשות הוא להחליט לאיזה איש מקצוע לפנות.


מתי פונים לקבלת השירות

כדי לעשות פתיחת קלפי טארוט אתם רק צריכים להחליט שאתם מעוניינים בכך, כי השלב הנוסף יהיה לבחור את האדם שיוכל לעזור לכם בפענוח הפתיחה. לכל אחד מאיתנו יכול להיות שלב אחר שבו הוא ירצה לנסות את השיטה הזאת, כי יש אנשים שפונים לכך כדי לקבל עצה ואחרים כדי להתמודד עם קבלת החלטה.

This entry was posted in מיסטיקה. Bookmark the permalink.