קופת חולים כללית זימון תורים

זימון תורים כחלק מהשירות של קופת חולים כללית

קופת חולים כללית היא אחת מארבע קופות החולים הציבוריות בישראל אשר כל אזרח ואזרח מחוייב להיות חבר באחת מהן. קופת חולים כללית היא גוף אשר אמור לספק ללקוחותיו את כל שירותי הבריאות הנחוצים לו / לה בעת הצורך. החוק במדינת ישראל קובע כי כל אזרח או תושב קבע זכאי לקבל שירותי בריאות במסגרת אחת מקופות חולים אלה.

קופת חולים כללית הינה הקופה הגדולה במדינה, וככזו היא מציעה לחבריה מגוון רחב מאד של שירותים רפואיים מתקדמים ביותר, ולא רק שירותי חירום בעת מצוקה. בדיקות שונות, התייעצות עם רופאים מומחים וכדומה הם חלק אינטגראלי מן השירות הזה. על מנת לקבל שירותים מתקדמים אלה פתחה קופת חולים כללית אופציה של זימון תורים אשר כמובן מאפשרת לכל אחד ואחת מלקוחות הקופה למצוא את הרופא המועדף עליו או לקבל את השירות המועדף עליו במקום הנוח לו על פי התור אשר נקבע לו.

למידע נוסף בנושא לחץ כאן – קופת חולים כללית זימון תורים

קופת חולים כללית זימון תורים – איך זה נעשה הלכה למעשה

כיום אין צורך להגיע למרפאה כדי להזמין תור אצל הרופא את הדבר עושים כיום בטלפון או באינטרנט בדרך קלה ומהירה. זימון תורים בטלפון היא אולי הדרך המהירה והקלה לעשות זאת. מתקשרים למוקד זימון התורים של הקופה, ומקלידים את מספר תעודת הזהות, ולאחר מכן אתם מועברים דרך מערכת ניתוב השיחות לנציג שירות אשר ידאג לכל בקשותיכם בפועל. זימון תורים ניתן לעשות גם באמצעות האינטרנט בצורה דומה למדי, אך ללא נציג שירות.

מה ניתן להזמין בקופת חולים כללית זימון תורים כיום

שירות זה מאפשר לכם להזמין למעשה כל שירות שהוא אשר הקופה מעניקה, החל מזימון תורים לרופאי משפחה או רופאים מומחים, זימון תורים לבדיקות מעבדה שונות, זימון תורים לבדיקות מיוחדות כמו אם אר איי, סי טי, בדיקות רנטגן וכדומה. שירות זימון התורים הוא ארצי וכל אחד יכול לזמן לעצמו תור באיזור שנוח לו או לחילופין במקום שבו נמצא המכשיר שלו הוא זקוק וכדומה.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.