קהל היעד של לופט רחובות

בהשכרת לופט רחובות היא עיר הפונה לקהל יעד מגוון. מלבד המיקום האטרקטיבי של רחובות במישור החוף הדרומי, היא גם משמשת כביתם של סטודנטים, זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים. בהכשרת לופט רחובות יכולה להציע פתרון מושלם למסיבות ולאירועים פרטיים. תושבי רחובות יכולים להתעניין לגבי השכרת לופט למסיבת רווקים ורווקות, אירוע פרטי לחברים ובני משפחה או אפילו חתונה ובר מצווה. יש לופטים גדולים ברחובות וחלקם מאובזרים ברמה של אולמות אקסקלוסיביים.

לופט רחובות מתאים לכל תושבי הסביבה. לעיר רחובות גבולות משותפים עם נס ציונה בצפון, רמלה בצפון מזרח, המועצה האיזורית גזר וקריית ערון. בדרום מערב יש לרחובות גבול משותף עם המועצה האזורית גבעת ברנר ובמערב היא מחזיקה ביחסי שכנות טובים עם גן רווה ויבנה. יש לציין גם את הכפרים הקטנים כפר אהרון וטירת שלום הכפופים לעיריית רחובות ולמוסדותיה. כל אחד מהתושבים בערים ובישובים הללו מוזמנים להתעניין לגבי אפשרות של השכרת לופט רחובות לבילוי או חופשה.

איך בוחרים לופט?

הבחירה בלופט יכולה להיות משימה קשה עבור מי שאינו מכיר את תחום האירוח. מומלץ להתחיל בהשוואת לופטים לפי איבזור. אפשר ליצור קשר עם בעלי הלופט או לקרוא מידע באתרי אינטרנט. כדאי להשתמש בתמונות מהלופט על מנת לראות את הרהיטים, את העיצוב ואת הגודל. יש גם פרטים טכניים כמו גודל הלופט במ"ר או מספר חדרים המהווים אינדיקציה טובה.

אחרי בדיקת האיבזור והמפרט הטכני, ניתן לעבור להיבט הכלכלי של השכרת לופט רחובות. כל קהל יעד מגדיר אחרת את סדר העדיפויות שלו. יש כאלה שירצו לשכור את הלופט לאירוע פרטי עבור חברים ובני משפחה בלבד, לעומת אחרים שינצלו את ההזדמנות לאירוע גדול יותר.

This entry was posted in אטרקציות ואירועים. Bookmark the permalink.