עורך דין תאונות מומחה

עורך דין תאונות הוא עורך דין אשר מתמחה בתחום התחבורה וספציפית בתחום תאונות הדרכים. תאונות הדרכים הן לצערנו מנת חלקם של רבים במדינת ישראל והן יכולות לגרום לנזקים חמורים בגוף, ברכוש ובנפש. אנשים אשר עברו תאונת דרכים יכולים למצוא את עצמם מתמודדים מול הליך לא פשוט של שיקום וכאב כשלצד ההליך הזה הם צריכים להתמודד עם מערכות שונות בכל הנוגע לצד הכלכלי של חייהם. למרות שרבים מוצאים את עצמם בתאונת דרכים ואף על פי שישנו ביטוח שתפקידו להגן על הנפגעים, לא פעם אפשר לראות שהצד הכלכלי נפגע ולשם כך ישנו עורך דין תאונות שיכול לעזור להתמודד מול הגופים הנוגעים בדבר כמו חברת הביטוח והביטוח לאומי.

התמודדות מול חברת הביטוח

אף על פי שחברת הביטוח אמורה לתת למבוטחים שלה את המקסימום, לא תמיד היא עושה זאת. לעתים אנשים אשר נפגעו בתאונת דרכים כלל לא יודעים שהם זכאים לסכומי כספים ולפיצויים ולכן במקרים של פגיעה בתאונת דרכים מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות שיבחן את פוליסת הביטוח, את המצב שלכם ובהתאם יבחן אם מומלץ לפעול בדרכים אלו ואחרות מול הביטוח.

התמודדות מול ביטוח לאומי

התפקיד של עורך דין תאונות הוא לעזור לנפגעים בתאונות הדרכים בכל דרך שהם צריכים. אם הם צריכים להתמודד מול המוסד לביטוח לאומי, עורך הדין יסייע להם על ידי ייצוג והכנת התיק כשהמטרה היא לבחון את הזכויות של הנפגע ולדאוג שיקבל אותן.

עזרה לנהגים

עורך דין תאונות יכול לעזור לנהגים אשר היו מעורבים בתאונת דרכים ומוצאים עצמם מואשמים בתאונה. הנאשמים יכולים תמיד להיעזר בשירותי עורך דין כדי שיעזור להם להתמודדת עם הטענות השונות וכדי שיציג אותם על הצד הטוב ביותר.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.