סיור בברצלונה עיר מיוחדת במידנה

מה עוד אפשר לרשום על ברצלונה שטרם נכתב ונאמר. ברצלונה זו העיר השנייה בגודלה בספרד ולאורך כל שנות קיומה היא מצליחה להפתיע את התייר הממוצע כל פעם מחדש, היא לא מפסיקה להתפתח ולהתרחב ורק זה לכשעצמו מבטיח שתיירים לא יפסיקו להציף אותה לאורך כל עונות השנה. ברצלונה זו אחת הערים החשובות בתחום האומנות. עיר נמל משגשגת וציר כלכלי חשוב באזור. סיור בברצלונה מוצלח יבטיח הנאה וקסם וטעם של עוד על הלשון.

עיר עם כישרון

ברצלונה ניחנה בכמה יתרונות מאד משמעותיים על פני ערים אחרות בעולם ואלו הם אומנות וכדורגל. סיור בברצלונה חושף לנו את עולם האומנות והגאונות האדריכלית שיש בה, מבנים אדריכליים שמאחוריהם סיפורי היסטוריה מרתקים וסוחפים. כמה מהכישרונות הכי גדולים בהיסטוריה נולדו בברצלונה כמו גאודי, פיקאסו ודאלי. אי אפשר לדבר על ברצלונה בלי לדבר על כדורגל, לברצלונה יש את מועדון הכדורגל ברצלונה וטובי השחקנים חברים בו, זוהי קבוצת הכדורגל מהמובילות והאהודות ביותר בעולם שבעת המשחקים מיליונים מציפים את העיר רק בשביל לחזות בשערים הכי גדולים בהיסטוריה.

עיר תוססת

סיור בברצלונה שמתוכנן ומוסבר כהלכה יפתח בפנינו צוהר לתגליות מדהימות על העיר התוססת הזו שבספרד שלא תמיד אפשר לעשות עצמאית. עיר שהכלכלה שלה מבוססת רובה ככולה על תעשייה ותיירות. בעיר מקומות היסטוריים עוצרי נשימה ומראות ארכיטקטים יוצאי דופן שרק סיור בברצלונה יוכל לחשוף אותנו אליהם.

מלון באזור מרכזי

כאשר מחליטים לנפוש בעיר הזו חשוב לבחור מלון שממוקם באזור מרכזי כך שיהיה יותר קל להתמצא בזמן שיוצאים לעשות סיור בברצלונה. מיקום נכון של מלון יקל את הדרך חזרה אליו בתום יום ארוך ומפרך של טיול בכל האתרים שהעיר הזו מציעה.

This entry was posted in trips & tours. Bookmark the permalink.