מתנפחים להשכרה לאירוע שלך

מתנפחים להשכרה המיועדים לאירועים של ילדים ופעוטות

אם אתם מתכננים אירוע כל שהוא לילד שלכם, חשוב שתדעו כי אף אירוע לילדים לא יעבור היום ללא מתנפחים להשכרה. מכיוון שמדובר על אטרקציה בטיחותית אשר מתאימה מאוד לילדים קטנים ולפעוטות, מתנפחים להשכרה זוכים לפופולאריות רבה בקרב מארגני האירועים ועלויות ההשכרה הלא גבוהות הופכות אותם לכדאים מאוד גם מבחינת התקציב העומד לרשותכם להפקת האירוע. מתנפחים להשכרה הם אטרקציה מיוחדת במינה אשר מבטיחה לכם שביעות רצון מלאה מצד כל המוזמנים הצעירים לאירוע שלכם והנאה מושלמת ליד שלכם .

מתנפחים להשכרה בצורת ג'מבורי

ג'מבורי הוא מתחם שלם לילדים שבנוי ממשטחי גלישה ומשחק, משטחי טיפוס והכול רך ונעים, כך שאין סיכוי שהילד יפגע חלילה בעת שימוש באחד מן המתקנים המתנפחים. מבנה המתחם מזכיר קופסה ענקית שהילד נכנס לתוכה כמו לעולם משחקים פרטי ויש בו מעברים מספיק גדולים על מנת שגם הורה יוכל להיכנס לתוכם ויוכל לפקח על הילד. מתנפחים להשכרה בצורת ג'מבורי אהובים במיוחד על ילדים, מכיוון שזה מחליק ואפשר ליפול בו בלי להיפגע אפשר להתגלש בתוכו ולקפוץ בבטחה כמו על טרמפולינה רק בצורה הרבה יותר בטיחותית .

מתנפחים להשכרה בצורת בריכת שחיה לפעוטות

אם האירוע שאתם מארגנים יתקיים בבריכה, מתנפחים להשכרה בצורת בריכה לילדים או לפעוטות יספקו לכם את הבידור המתאים ביותר לאורחים הקטנים של האירוע. בנוסף יש גם מתנפחים להשכרה בצורת בריכת כדורים אשר מלאה בכדורי פלסטיק צבעוניים שילדים יוכלו לשחות בתוכם, להתגלגל ולצחוק, לצלול לתוכם ואז לצאת החוצה וליפול לתוכם שוב ושוב פעם .

עולם קסום ומופלא עם מגדלים וגשרים בצורת מתנפחים  

סוג נוסף של מתקנים מתנפחים להשכרה הוא ג'מבורי מתנפח שבנוי בצורת ארמון עם מגדלים וגשרים שיש בו משטחי טיפוס ומגלשות, משטחי קפיצות ומבוכים נמוכים שאפשר לעבור אותם רק בזחילה. מתקנים מתנפחים להשכרה מהסוג הזה יספקו הנאה לפעוטות וההורים יוכלו לפקח מהצד וליהנות מהאירוע גם. רמת בטיחות של המתקנים מסוג זה גבוהה מאוד והם יספקו עניין וחופש לפעלתנות הטבעית של הקטנים .

This entry was posted in אטרקציות ואירועים. Bookmark the permalink.