משחקים לבר מצווה

משחקים לבר מצווה הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע, בין אם הוא נערך בבית פרטי ובין הוא נערך באולם אירועים או מועדון ילדים. בפני החוגגים עומד היום מבחר עצום של משחקים שונים ומשונים הזוכים לפופולאריות בקרב הילדים.

אפשר להזמין אותם באופן עצמאי, באמצעות חיפוש ברשת האינטרנט וחברות המציעות שלל אטרקציות לבר מצווה ואפשר ליהנות מהם כחלק מחבילת האירוע (בדרך כלל במועדוני בר מצווה). מה שבטוח שהילדים מאוד ישמחו, יהיה להם המון עניין והאירוע יהיה בלתי נשכח. כמו כן, זה יכול להיות סוג אחד של משחק, למשל סימולאטורים של מכוניות מרוץ ויכולים להיות כמה סוגי משחקים: בר ממתקים, עמדות של משחקי שולחן, עגלת המבורגרים ותאי צילום.

משחקים לבר מצווה

משחקים לבר מצווה – בר ממתקים

בר ממתקים הוא אחד האטרקציות המבוקשות בכל בר מצווה ולרוב הוא מגיע בתוספת של משחקים אחרים, אם כי בפני עצמו מהווה משחק טעים וכייפי לילדים. זו יכולה להיות עגלת ממתקים ניידת עם מתקני סוכריות שונות, מפל שוקולד, עמדה להכנת פאן קייקים, זו יכולה להיות מכונת ברד או מכונת שתייה קרה, זו יכולה להיות עגלת פופקורן ושערות סבתא, זו יכולה להיות עגלת גלידות בטעמים שונים ועם תוספות מגוונות ויכולה להיות גם עמדה להכנת המבורגרים עם צ'יפס או נקניקיות בלחמנייה.

משחקים לבר מצווה – משחקים שולחן

משחקים לבר מצווה לא חייבים להיות אכילים ומשמינים ובהחלט יכולים להיות ספורטיביים, אתגריים ושורפי קלוריות. היום הילדים מאוד אוהבים משחקי שולחן שונים: הוקי אויר חשמלי, פינג פונג, כדורגל, כדורסל, ביליארד, קליעה למטרה, שולחן להורדת ידיים, רובה קשת ותא דולרים. ישנם גם משחקי ריקוד על משטח דיגיטאלי, משחקי פלייסטיישן מוקרנים על גבי מסך גדול, גיטרה חשמלית ומשטחי סקייטבורד/סנובורד שהם משחקים וירטואליים חדשים בשוק.

משחקים לבר מצווה – סימולטורים

גם סימולטורים למיניהם זוכים לביקושים גדולים בקרב הילדים והם יכולים להיות סימולטורים אלקטרונים וגם סימולטוריים אמיתיים. הנה כמה דוגמאות: סימולאטור מכונית המרוצים IMPREZA , סימולאטור של סקייטבורד או סנובורד מקצועי (על סקייטבורד מוחשי על משטח דיגיטאלי), סימולאטור טיסה, אופנוע או אופנוע ים ועוד.

כתוספת מיוחדת ומקורית לסימול טוריים אפשר להזמין גם משקפי וידאו תלת-מימדיים: הם מתאימים לכל סימולטור, בין אם זה מסוק F16  ובין עם זה סימולטור של מכונית מרוץ. הילדים מרכיבים את המשקפיים ומגיעים לעולם תלת-מימדי קסום.

This entry was posted in אטרקציות ואירועים. Bookmark the permalink.