טיפול טבעי בסרטן

מחלת הסרטן

הסרטן היא מחלה קשה ביותר, אשר פוגעת בגברים ונשים מכל שכבות האוכלוסייה ובכל העולם כולו. היא נחשבת למחלה קשה ביותר לטיפול, למרות שיש לומר, כי הרפואה המודרנית טומנת בחובה הצלחה רבה בתחום זה בשנים האחרונות. טיפולים רפואיים שונים כוללים הקרנות, כימותרפיה וניתוחים ואלה מעוררים תופעות לוואי לא נעימות אצל המטופלים על פי רוב, לרבות הקאות, בחילות, חולשה כללית ועייפות. על כן מקובלות כיום גם שיטות טיפול טבעי בסרטן, אשר מן הסתם מעניקות טיפול אלטרנטיבי למחלה ומסייעות ביותר לחולים בה.

שיטות טיפול טבעי בסרטן

שילוב של שיטות טיפול טבעי בסרטן הוכחו כמועילות בהתמודדות עם המחלה וכיום ניתן למצוא מגוון שיטות ודרכי פעולה. צמח הלימונית הוכח כאנטי סרטני, מה שהופך אותו לאחד האמצעים הנפוצים להתמודדות עם המחלה. רכיב הציטרל אשר פעיל בצמח נמצא כמעכב את צמיחת תאי סרטן הכבד וסרטן השד, והוא אף מגן על התאים מפני סיכון לגדילת הסרטן. סוגים best online casino שונים של תוספי תזונה מסייעים אף הם בטיפול אפקטיבי במחלת הסרטן, כמו פקטין מהדרים, ויטמין בי 17 ואינוזיטול.

דיאטות ככלי לטיפול בסרטן

שינויים בתזונה יכולים לשמש ככלי טיפול טבעי בסרטן. דיאטת באדוויג, למשל, מעלה את רמת האומגה 3 אשר נמצאה כחסרה בדמם של חולי סרטן. בדיאטה זו מתבצע שימוש בזרעי פשתן טחונים ואורגניים וכמו כן בגבינת קוטג", ונמצא כי השילוב ביניהם מכווץ את גידול התנאים הסרטניים בגוף. עוד נמצא כי ענבים אורגניים או זרעי ענבים מכילים חומרים נוגדי סרטן ועך כן אכילתם אף היא מומלצת ביותר לכל הדעות. שימוש במיצי ירקות עם תבלינים כמו זנגביל, שום ובצל נמצאו גם הם כחשובים בתזונתם של חולי סרטן.

ריפוי והתאוששות מן המחלה הקשה

שיטות הטיפול הקונבנציונאליות בסרטן מלוות במגוון תופעות לוואי לא פשוטות ללא כל צל של ספק. שיטות טיפול טבעי בסרטן מקלות על הסימפטומים בצורה בולטת, ובמקרים רבים מסייעות במניעת התפתחות ובצמצום התאים הסרטניים בגוף החולים. את שיטות הטיפול הללו, חשוב לשלב גם במקביל לטיפולים הכימותרפיים ולהקרנות על מנת לקבל כיסוי מלא.

 

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.