טיול לדרום אפריקה

דרום אפריקה, מדינה עם אוצרות טבע מרהיבים וייחודיים במינם לצד היסטוריה כאובה שהופכת עם השנים לאכזרית יותר, מהווה כיום את אחד היעדים התיירותיים הפופולאריים והמבוקשים בעולם. מדובר במיליוני תיירים הפוקדים את המדינה מידי שנה, ביניהם לא מעט ישראלים: הורים עם ילדים, זוגות בירח דבש, קבוצות ועוד.

חברות נסיעה מקומיות מציעות מבחר רב של חבילות טיול לדרום אפריקה, המתאימות לכל סוגי המטיילים וכן לכל תקציב. במיוחד בחודשי הסתיו והחורף, כאשר מזג האוויר חורפי וסגרירי, כדאי לצאת לדרום אפריקה וליהנות מקיץ ומקרני השמש החמימה. ברוב המקרים טיול לדרום אפריקה כולל טיול לספארי הטוב ביותר שניתן לדמיין, ביקור בשמורות טבע מרהיבות ביופיין, ביקור בכפרים מקומיים בהם אפשר להכיר אוכלוסייה מגוונת ותרבות מרתקת.

טיול לדרום אפריקה – קצת על המדינה

מדינת דרום אפריקה ממוקמת בקצה הדרומי של יבשת אפריקה וגובלת במדינות כמו נמיביה, זימבבואה, מוזמביק ואחרות. היא גדושה בנופים מגוונים, היסטוריה ייחודית, אינספור בעלי חיים נדירים וכמובן תרבויות אותנטיות מרתקות. למעשה, דרום אפריקה היא פסיפס אנושי מרתק – זה לצד זה חיים בה אפריקאים, אפריקנרים, יהודים, מוסלמים והודים. מאז נפילתו של משטר האפרטהייד (1948-1990) המדינה זכתה לכינוי "ארץ הקשת בענן" ופתחה את שעריה בפני העולם הגדול.

טיול לדרום אפריקה – ארץ היין בקייפ המערבי

במסגרת טיול לדרום אפריקה מומלץ לבקר בארץ היין בקייפ המערבי ולטייל בין היקבים השונים באזור. מסתבר, שמאז שהגפנים הראשונים הגיעו לדרום אפריקה מהולנד בשנת 1679 היא הפכה למעצמת יין בינלאומית מובילה. כיום היא יצואנית יין שביעית בגודלה בעולם. באזור סטלנבוש לבדו קיימים למעלה מ-100 יקבים ולמעלה מ- 200 מתרפי יין.

בנוסף למסע טעימות בין היקבים הרבים, המטיילים יכולים ליהנות מהנופים המרהיבים בהליכה ברגל במסלולים מיוחדים שהוכשרו למטרה זו. אזורי יין נוספים בהם מומלץ לבקר בקייפ המערבי: פרנצ'הוק והרמאנוס.

טיול לדרום אפריקה – הפארק הלאומי קרוגר

הפארק הלאומי קרוגר היא אחת האטרקציות המושכות הכי הרבה תיירים במסגרת של טיול לדרום אפריקה. הוא שוכן בצפון מזרח המדינה בין הנהרות לימפופו וקרוקודייל על גבול מוזמביק ונחשב לאחת משמורות הטבע הגדולות (בגודל של מדינת ישראל) והנדירות ביופיין בעולם, שכן גם מגוונות ובעלות אלפי זני חיות ובעלי כנף.

בשמורה קיימים 12 אתרי לינה מרכזיים ולצדם עוד כמה אתרי קמפינג כמו גם אזורי לינה יוקרתיים יותר. אפשר להתגורר באחד מהמקומות הללו ולצאת לסיורי ספארי שונים: טיולים רגליים או טיולים ג'יפים/

This entry was posted in טיולים וחוויות, כללי. Bookmark the permalink.