חתונה בחצר הבית

די, לא נמאס לכם להתחתן באולם או בגן אירועים? מה דעתכם על חתונה אינטימית, ביתית, כזו שתיערך בחצר הבית? אם אתם מאלה שאוהבים לשבור שגרה, אם אתם לא מאלה שרוצים לעשות חתונה עם 600 מוזמנים שאת רובם אתם בכלל א מכירים אז כדאי לכם לקרוא את הטקסט הבא.

חתונה בחצר הבית – יותר אינטימי

חתונה בחצר הבית יוצרת את האינטימיות המתבקשת בטקס כמו חתונה. בחתונה כזו יבואו  רק האנשים הקרובים אליכם באמת, כאלה שגם  עם 40 מעלות חום יגיעו כדי לשמוח בשמחתכם. זה הרבה כיף לחגוג בסביבת אלו שאתם באמת יקרים להם ולא עם כאלו שיתבאסו שהזמנתם אותם כי חבל להם על הכסף.

חתונה בחצר הבית – להרגיש בבית


יש משהו מאוד משחרר בחתונה בחצר הבית. חתונה בחצר הבית מאפשר לכווולם להשתחרר, מהאימא הלחוצה של החתן ועד הסבתא של הכלה שלא הצליחה לעצום עין כל השבוע לפני. העובדה שהאירוע מתקיים בחוץ באוויר הצח, במקום שכולם מכירים ואוהבים מאפשרת לכולם להגיע לאירוע ללא לחץ ומשוחררים.

האווירה הלא פורמאלית מאפשרת לכולם למצוא את עצמם בחתונה, הרי חתונה זה בעיקר מפגש בין בני משפחה שלא התראו הרבה זמן ועכשיו יש להם סיבה טובה להיפגש.

חתונה בחצר הבית – לבחור את חברת ההפקה המתאימה


מאחר שבחתונה שלכם תפקידכם הוא ליהנות, לשמוח ולהיות עם המשפחה עליכם לבחור חברת הפקה שתעמיד לכם את האירוע כמו שצריך. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להגדיר מה אתם רוצים שיהיה בחתונה. זה שהחתונה תהיה בחצר הבית לא אומר שלא יהיו ריקודים למשל. עליכם לתכנן יחד עם צוות ההפקה איך הופכים את חצר הבית למתחם חתונה כמו שאתם רוצים.

מומלץ לבדוק אצל מספר חברות, המתמחות בתחום הפקת חתונה בטבע ובחצר הבית בפרט, ולראות מה כל חברה מציעה, החל מהתפריט ועד לקונספט של האירוע. בנוסף תבקשו להציץ בתיק העבודות של כל חברה אולי תשאבו מהם השראה או כיוון לחתונה שלכם. זכרו, מדובר באירוע שלכם ואם בחרתם להתחתן בחצר הבית מגיע לכם ליהנות מכל היתרונות של זה.

חתונה בחצר הבית – ללכת עם הלב


הדבר החשוב ביותר בהחלטה לקיים את החתונה בחצר הבית הוא לעמוד מאחוריה. יכול להיות שהאימא של החתן תרצה חתונה גדולה כי יש לה 300 איש שהיא רוצה להזמין, והאבא של החתן חייב פשוט חייב להזמין את כל האנשים ממקום העבודה שלו ו… זה המקום שלכם לעשות לזה סטופ ולהגיד בצורה חד משמעית שזה האירוע שלכם ואתם רוצים לחגוג אותו בצורה כזאת. חתונה בחצר הבית שמופקת בצורה נכונה תהיה עבורכם ועבור אורחיכם אירוע בלתי נשכח!

This entry was posted in אטרקציות ואירועים. Bookmark the permalink.