חשבונית סלקום לעסקים

אין עוד חשבונית סלולרית כמו חשבונית סלקום !

חשבונית סלקום, ועל כך יעידו אין ספור לקוחות, מכל הסוגים ובכל הגדלים, ואפילו ראשי תאגיד התקשורת העצום הזה, 'חוותה' אבולוציה אישית וייחודית ביותר משל עצמה, אבולוציה אשר התאימה את עצמה באופן מושלם לעידן הדיגיטלי המתקדם, ל'מצב הרוח' החברתי, האקלים הסביבתי ועוד אלמנטים שונים. במילים אחרות, היום, חשבונית סלקום היא הרבה יותר מעבר ל'רק' חשבונית – ובמאמר זה נספר ונסביר כל מה שצריך לדעת עליה ואיך היא יכולה לשרת אתכם בצורה הטובה ביותר ולמנוע כל אי וודאות או הוצאות שוטפות מיותרות .

כל מה שצריך לדעת על חשבונית סלקום – אז והיום

ובכן, בראשית דרכה, חשבונית סלקום הייתה ככל חשבונית אחרת, כלומר, באה לידי ביטוי בדמותה של חשבונית מודפסת, אנלוגית ופשוטה ביותר אשר לא כללה מאומה מלבד נתון אחד: סך הכול לתשלום בעבור שירותי התקשורת. לעומת זאת, היום, קצת מעל עשר שנים לאחר הקמת חברת סלקום, חשבונית סלקום זכתה ל'תואר' החשבונית הסלולרית הטובה ביותר, וזאת מפאת העובדה שהיא לא רק זמינה באופן פיזי ודיגיטלי באותה עת, אלא גם מספקת עולם ומלואו מבחינת מספרים, נתונים ועוד .

חשבונית סלקום מספקת פרטים מדויקים אודות זמן אוויר, SMSים ומה לא

בניגוד לחשבוניות סלולר אחרות, חשבונית סלקום מאופיינת במפרט חשבונאי צרכני יסודי, כולל ומקיף ביותר. הלכה למעשה, מפרט זה כולל מספרים ונתונים מדויקים ביותר אודות חיובים קבועים, זמן אוויר ( בפרקי זמן מדויקים ביותר ! ), הודות SMS  ( ביחידות ), שימוש בשירותי התוכן של סלקום, תשלומים למפעילים אחרים, גלישה ברשת האינטרנט של סלקום ומה לא .

בנוסף, חשבונית סלקום הינה ידידותית לסביבה במלוא מובן המילה !

כתוצאה מן העובדה, כי לרשת סלקום יש מיליוני לקוחות קבועים, החברה מפיקה מדי חודש מיליוני חשבוניות. במונחים סביבתיים, מדובר בהרבה מאוד עצים כרותים. לכן, מזה כמה שנים, חשבונית סלקום הפכה לידידותית לסביבה. במילים אחרות, היום, חשבונית סלקום מודפסת אך ורק מנייר ממוחזר או נשלחת ללקוחות החברה באופן דיגיטלי ובאמצעות המייל האלקטרוני .

This entry was posted in חסכון בסלולר. Bookmark the permalink.