הפקת אירועים לחברות

חברות פרטיות וציבוריות בתחומים כמו שירות, תעשייה ומסחר מעסיקות מספר רב של עובדים. ההון האנושי בכל ארגון הינו ההון היקר ביותר לכל בית עסק, ועל כן יש לטפחו באופן מתמיד. מרביתן של החברות הגדולות במשק מתכננות מדי שנה אירועים פרטיים שנועדו להנאתם של העובדים, על מנת לחזק את הקשרים החברתיים ולאחד בין הנפשות הפועלות. כבר הוכח כי מדובר באירועים עם ערך רב לטווח ארוך.

הפקת אירועים לחברות נעשית בדרך כלל בקיץ או לקראת חגים, אולם בכל מועד בו מנהלי החברה יחליטו על אירוע לעובדים הדבר יהיה מכובד. תכנון של אירוע צריך להיות מותאם באופן ספציפי לכל חברה על פי מאפייניה הייחודיים ולפי אופי עובדיה.

הפקת אירועים לחברות – איזה מן אירוע ?

על מנת לייצר אירוע שיהיה הולם את צרכי החברה, יש להתחשב גם באלמנט התקציב. לכל אירוע מוקצה תקציב שניתן לתכנן במסגרתו אירוע חברתי. חברות בעלות תקציב עשיר מסוגלות לממן לעובדים שלהם נופש משותף בחו"ל ואילו מרביתן של החברות פונות אל חברות הפקת אירועים לחברות בכדי לתכנן אירוע מהנה בן מספר שעות. אפשר לחשוב על מסיבת עובדים שכוללת בה ארוחה ותכנית בידור אמנותית, ניתן להפיק אירוע חברה מפואר, וניתן לחשוב על מגוון של רעיונות נהדרים שיהיו אטרקטיביים.

הפקת אירועים לחברות יכולים להיות ערב ברביקיו מענג, הזמנה ליום כיף בקיץ, אירוע המשלב בו מסיבת ריקודים תוססת, משחק חברה חוויתי, או כל רעיו אחר.

הפקת אירועים לחברות וגם למשפחות העובדים

ניתן לשתף את משפחותיהם של עובדי החברה ולתכנן יום כיף בחופשת הקיץ או החגים. ניתן לארגן הפנינג גדול במימון החברה ולאפשר לעובדים ליהנות יחד עם בני המשפחה והילדים ביום עשיר באטרקציות כמו משחקי בריכה, הפעלות, וארוחה כיפית.

בחברות גדולות המונות בתוכן מספר רב של עובדים שצברו וותק, אנשי משפחה מבוגרים, הרעיון דווקא אטרקטיבי במיוחד ומצליח לענות על שביעות רצונם של העובדים יותר מאשר הפקת אירועים לחברות שיכללו בהן רק את העובדים כמשתתפים. במצב כזה, עובדים רבים מתקשים למצוא בייביסיטר או שנאלצים להתאמץ בכדי להגיע, מה שלא תמיד נוח ויעיל.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.