הפלרת מים – אזהרה

הפלרת מים ולהיות בריא? ממש לא

הפלרת מים ע"י הממשלה ומשרד הבריאות היא אחד הפשעים הגדולים נגד הציבור בשנים האחרונות. האם חשבתם פעם עד כמה אבסורד לתת בכפייה לכלל הציבור תרופה לשיניים שלנו שאנחנו בעצם שותים אותה (ונכנסת לבטן?). האם לא מוזר לכם שהמדינה כל כך דואגת לבריאות של הפה שלכם? כי שירותי הבריאות לא מפסיקים להידרדר במדינה… כנראה שיש משהו אחר מאחורי הבלוף הזה.

המים הם השמפניה של הטבע מאז ומתמיד, נקווה שיפסיקו לזהם לנו אותם עם פלואוריד. אם כן, השאלה הנשאלת היא, כיצד נוכל להמשיך וליהנות ממים נקיים לא רק בימות הקיץ החמים המביאים איתם את סימני הצמא?

להלן כמה טיעונים שיקריים שאוהבים לספר לנו:

הפלרת מים – סיפורם של מים "צלולים" (פלואריד=רעל)

אז מה עושים כשחפצים במים טעימים לשתייה? האם יש דבר כזה בכלל ? טעם למים? בוודאי שכן. "באמצעות הפלרת מים ניתן להגשים את החלום הזה וליהנות מטעם מים מעולה". עניין הבריאות נמצא על סדר היום מאז ומתמיד. הוספת פלואור למי שתייה מסייעת במניעת עששת בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, כך אומרים המייצגים. לראשונה נתגלה השימוש של הפלרת מים בארצות הברית עוד בשנות הארבעים. לא סתם שבוצעה השיטה בפועל. הרבה לפני כן גילו הידענים את המידע הרצוי. נערכו מבדקים בהתאם וכך התגלתה לה יעילות הפלרת מים בכל האוכלוסיה .

הפלרת מים – כולם עושים את זה (ממש לא!!!)

נכון להיום, שיטת הפלרת מים נהוגה ביותר משישים מדינות המשתייכות לאיחוד האירופאי. ארצות המכבדות את עצמן, משתמשות בשירותי הפלרת מים ומבינות את החשיבות הגבוהה. מים מעושרים בפלואוריד הם מים המועילים לכל האוכלוסייה, עם עובדות אין מתווכחים .

על הפלרת מים טבעית (אין דבר כזה, מדובר ברעל!)

פלואור מקורו מיסוד הלוגני הנמצא בכמויות שונות בקרקע, מים ואפילו באוויר. מקורו העיקרי מניב את הצלחתו מימיי השתייה. אם תשאלו את הטבע, הוא יגיד לכם , כי יש חבלי ארץ כגון אתיופיה, אוגנדה, קניה ואפילו טנזניה לרבות ברית המועצות, הודו וסין שבמים שלהן יש ריכוז גבוהה יחסית של פלואור טבעי. מדובר בכמות המגיעה ל 45 מ"ג ואפילו יותר .

הפלרת מים היא ללא ספק הפכה כיום לקונצנזוס . כולם מבינים את התרומה הגדולה לבריאותנו ואת חשיבות הפלרת המים בארץ. הקפידו לשתות רק מים עם פלואוריד והבטיחו לעצמכם מים בריאים וטעימים כאחד.

 * למען הסר ספק, ואם מסר הכתבה לא היה ברור מספיק: הפלרת מים היא דבר מסוכן ועלינו לעשות כל שניתן כדי להפסיק את הפלרת המים בישראל. צוות האתר סבור שבעתיד הלא רחוק תקום ועדת חקירה בנושא, שתשים סוף לסיפור העצוב הזה של הרעלת אזרחי המדינה.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.