הסרת עין הרע

למה הכוונה בעין הרע

לא תמיד הדבר נראה לעין בקרב אנשים, אך עין הרע זוהי פגיעה באדם בעזרת אנרגיות שליליות הנשלחות אליו בדרכים מיסטיות. מדובר באנרגיה המשודרת בתדר נמוך הנחשב מזוהם והפגיעה היא לא רק במנטאליות של האדם, במחשבות שלו או ברגשות, אלא ניתן בהחלט להבחין בפגיעה פיזית וכל אחד יושפע מכך באופן אחר. כל מי שנראה כי יש לו עין הרע, מוזמן ואף חייב לבדוק את הנושא אצל המקובלים והמומחים בתחום המיסטיקה, מומחי הסרת עין הרע.

 

להסיר עין הרע באמצעות האינטרנט

היום מרבית הדברים יכולים להתנהל באמצעות האינטרנט. בין אם מדובר בתשלום חשבונות, בקנייה או אפילו מציאת אהבה חדשה. מאחר והאינטרנט מאפשר לקשר בין אנשים, אין הדבר מונע לבצע הסרת עין הרע מקוונת. יכול להיות שחלק מן האנשים ירימו גבה, אך הדבר בהחלט יכול לקרות ואף באופן יעיל וראוי. הייעוץ המיסטיקאי יכול להתבצע גם ללא צורך לצאת מן הבית והתקשור בהחלט מתאפשר לקיום דרך שני מחשבים. הייעוץ והפיתרונות אינם מחייבים פגישה פיזית בין מטפל ומטופל.

 

התוצאות של הסרת עין הרע

אם מטפלים בבעיה של עין הרע, התוצאות ניכרות והתחושה נפלאה לאחר מכן. ישנו מגוון של פעולות שניתן להסיר באמצעותן. בפעולה הפשוטה ביותר היא קריאת פסוקי תהילים, בין אם מדובר בבעיה קלה ובין טיהור פיזי של הבית ונשיאת אבנים בעלות תכונות אנרגטיות שיטו את הכף לטובת המטופל, במקרים קשים יותר. מטפל טוב יכול להציע את כל ארסנל הטיפולים בהתאם לבעיה, אך כמובן שנדרש גם שיתוף הפעולה מצד המטופל עצמו להסרת כל נזק אפשרי.

 

שיטות יעילות של הסרת עין הרע

כאמור, מעבר לקריאת פרקי תהילים וטיהור הבית, ישנן פעולת נוספות שיכולת לעזור. ברכות הן שיטה מאוד אפקטיבית ויש לדעת כיצד לברך בנוסף לפרקי התהילים. שיטה נוספת היא באמצעות כישוף, אך כאן יש הסתייגות, שכן נוכח רגישות ההליך, חשוב לבחור את המטפל המתאים והמומלץ ביותר. שיטות נוספות הן קמעות, במקביל לאבנים ודרך נוספת היא הוספה או הורדה של אות מן השם לתיקון.

This entry was posted in מיסטיקה. Bookmark the permalink.