קידום אתרים – מי צריך קידום אתרים?

רמות המחירים

קידום אתרים הפך לתחום תחרותי ביותר. היום כמעט כל מטאטא יורה וכל מתכנת מובטל מכריז על עצמו בשמחה כמקדם אתרים "בעל ניסיון". הדבר הביא לגאות גדולה בשוק של קידום אתרים ונוצר טווח מחירים הזוי של 500-5000 ₪ לחודש. לא תאמינו, אבל שמעתי על מקדמי אתרים שמציעים שירות קידום אתרים גם במחיר של מאות בודדות של שקלים.

למה קידום אתרים עולה כסף?

ישנו מיתוס כאילו קידום אתרים הוא מגוון של טריקים שנועדו לקדם אותנו בתוצאות החיפוש של גוגל. "טריקים" אינם עבודה באמת… ולכן גם קידום אתרים לא צריך לעלות הרבה כסף. אלא שבשטח העובדות הן שונות לחלוטין. theater domain austin . כדי שכדי לבצע קידום אתרים בצורה מקצועית בשוק תחרותי נדרשות מגוון פעולות שדורשות ידע מקצועי ועבודה מאומצת שבוע אחר שבוע.

ובכל זאת – מה כבר עושים?

חברות קידום אתרים מובילות משקיעות הרבה באופטימיזציה יסודית של האתר, בעדכון התכנים באתר, בהעלאת תכנים חדשים ברשת, ביצירת קשרים עם קולגות להחלפת קישורים, רישום לאינדקסים וכמובן מעקב שותף אחר התוצאות בגוגל. עבודת קידום אתרים מתקדמת כוללת גם פעילות ברשתות חברתיות. חייבים להבין שמגוון הפעולות הללו לוקחות הרבה מאד זמן. נסו בעצכם ותבינו כמה זה לוקח.

קידום אתרים – לעסקים מרוויחים

ובכל זאת, לא כל עסק יכול להרשות לעצמו להשקיע 1500-2000 ₪ בחודש לצורך קידום אתרים. עסקים קטנים במיוחד יצטרכו כנראה להתפשר על שירות חלקי, בעלות נמוכה יותר. אולם עסקים מצליחים עם תזרים מזומנים בריא, ראוי שייקחו קידום אתרים יסודי. התוצאות לא יאחרו לבוא והכסף צפוי להחזיר את עצמו בגדול. לא סתם חברות מובילות בכל תחום משתמשות בשירותי קידום אתרים.

קידום אתרים כחלק ממערך השיווק

יותר מכך – יש חברות שהבינו את החשיבות המכרעת של קידום אתרים והפכו את הפעילות הזו לפעילות פנימית בתוך החברה, כלומר פתחו מחלקת קידום אתרים כחלק מהמערך השיווקי של החברה. ניתן במקרים מסוימים לקחת קידום אתרים חיצוני, וכעבור שנה לבנות מערך פנימי שימשיך לתחזק ולדחוף את התוצאות בגוגל – שכן המאבק על המקומות הראשונים לעולם לא נגמר!

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.