באם יש לכם עסק עם יותר מטלפון אחד, ייתכן מאוד ששמעתם על מערכות תקשורת טלפוניות שונות. אין כל עוררין על כך כי מרכזיית טלפונים מקצועית תורמת רבות לשדרוג השירות של כל בית עסק באשר יהיה, והיא מאפשרת לו להעניק ללקוחותיו והספקים השונים מענה טלפוני נוח ושירותי ביותר לכל הדעות. בהקשר זה יש היום אפשרויות חדשניות רבות בתחום המרכזיות לעסקים.
נוכל לספר לכם כאן מעט אודות סנטריקס ועל היתרונות שלו כמרכזית טלפונים בטכנולוגיית ענן. סנטריקס IP מאפשר ללקוחות אשר משתמשים בו לשלב פתרונות אשר כבר קיימים של רשת התקשורת, יחד עם שירותי הטלפון – לעבודה מאוחדת ויעילה ביותר. בנוסף, ישנה האפשרות להפוך שני מיקומים גיאוגרפיים או יותר מכך, לקבוצת סנטריקס מאוחדת. באמצעות מערכת זו, אין זה משנה מהו מיקומם הגיאוגרפי של המקומות השונים – הריחוק הגיאוגרפי כבר אינו מהווה גורם רלבנטי להחלטות למיניהן.
טכנולוגיית התקשורת החדשה
היתרון הזה של איחוד מיקומים גיאוגרפיים, יכולים לעזור לאנשי שטח ואנשי מכירות להשתלב במערת סנטריקס של המשרד הראשי. יתרונות נוספים בריבוי אתרים: יותר קל למנהל התקשורת של אותו ארגון לנהל קבוצה גדול, מאשר כמה קבוצות קטנות; ישנם שירותים אחידים לטובת המשתמשים כולם, ללא כל קשר למיקומם.
יתרונות נוספים למערכת סנטריקס
ישנה תכנית חיוג אחידה לאורכה ולרוחבה של החברה. קיים חיוג מקוצר בו ניתן להשתמש על מנת לחייג למשרד הסמוך, או למשל, כדי לחייג למשרד הנמצא בעיר אחרת לחלוטין; בנוסף, אין חיוב עבור שיחות שיתבצעו בין שלוחות שונות; יתר על כן – דעו שקיים כיום ניצול יותר טוב של סנטריקס וקיימים פתרונות נוספים, כמו – מענה קולי IVR.
עוד אודות סנטריקס
דומה שאין הרבה מה להרחיב אודות סנטריקס. באם אתם אנשי עסקים ומנהלים מנוסים ומעודכנים ברזי טכנולוגיית התקשורת האחרונה, אתם מבינים שישנו יתרון אדיר בלשפר ולשדרג את מערך התקשורת של החברה שלכם. סנטריקס יסייע בידכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. חשבו סנטריקס. העובדים שלכם יוכלו להסתגל במהירות למערכת החדשה, וכך להפיק תוצאות טובות יותר במשך אותו זמן עבודה.