הפקת חתונה בטבע

אחד הרגעים המרגשים ביותר במערכת יחסים הינו אותו הרגע בו את רואה אותו פתאום יורד על ברך אחת, ולא כדי לקשור שרוך מרדני בנעל החדשה. התקופה הזאת, בין השנייה שהשכלת, בין פרצי הצחוק והדמעות, לומר לו "כן" ועד החתונה- זאת למעשה אחת מתקופות המבחן החשובות של הזוגיות.

כל החלטה אודות מוזמנים, המוזיקה, המקום ואף צבע המפיות בשולחנות היא הרת גורל והכול תמיד נראה דרמטי מעבר לרגיל. הרי איך אנחנו יכולים להיות ביחד אם אני אוהב רוק קליל והיא בכלל בקטע של מטאל כבד? הפקת חתונה בטבע זוהי אפשרות להוציא את הדרמה מהתכנון ולעבור ישירות לחלק הנעים והמהנה שבציפייה לרגע הגדול.

הפקת חתונה בטבע

הפקת חתונה בטבע-  מאורגן או ספונטני

בין אם רצונכם באירוע ספונטני בו המוזמנים כלל לא חייבים להגיע בלבוש רשמי והרעיון שלכם לארוחת חתונה הוא מנגל המוני, או שחפצתם בהפקת ענק, עם שקיעה וים ויונים בנבכי היער- הפקת חתונה בטבע יכולה לספק את הסחורה.

עם בחירת האתר הרצוי בעיות עם כמות המוזמנים וארגוני חניה מתבטלים מעצמם וכל מה שנותר הוא ליהנות. חתונה מאורגנת לחלוטין על ידי חברת הפקות לא תעלה, באופן מפתיע, וגם ארגון עצמאי הוא אפשרות סבירה ואף מציאותית יותר, אם מדובר באווירה חופשית ובלתי רשמית.

הפקת חתונות בטבע

הפקת חתונה בטבע- ים, יער, שדה השיבולים שמסביב

בחירת מקום האירוע היא קריטית. מצד אחד אף אחד לא רוצה שהאורחים בחתונה יקפצו עקב ריבוי יצורים חיים ובלתי סימפטיים כגון עכבישים לסוגיהם ולאו דווקא הודות למוזיקה המוצלחת, ולכן בעת בחירת יער סבוך כמקום חתונה יש להתחשב בהרכב המוזמנים והאלרגיות שלהם. מצד שני, גם חול הוא לרוב אינו תבלין מועדף על קרוב המשפחה הממוצע והדיונות של קיסריה הן אולי לא המיקום הנכון בשבילכם להגיד כן.

הפקת חתונה בטבע-  כן

הפקת חתונה בטבע אמנם מבטלת בעיות מסוימות אך יוצרת גורמים אחרים בהם צריך להתחשב. כמו כן, אם בכל זאת מצאתם את המקום המושלם ובדיוק באותו יום צפוי מזג אוויר אביבי נעים, אל תשכחו את האקוסטיקה- שיכולה לבנות ויכולה להרוס את הערב.

אם מילות השירים יהדהדו מצמרות העצים, ישנו הסיכוי ששלל השירים שתבחרו, לא בדיוק יעברו עיבוד מתאים עבור אירוע חתונה. אם בכל זאת החלטתם על הפקת חתונה בטבע ועברתם על הפרטים, הרי שיהיה זה אירוע בלתי נשכח עבור כולם.

This entry was posted in טיולים וחוויות. Bookmark the permalink.